fredag den 6. maj 2011

På barsel....



Jeg har barslet! Dog ikke på traditionel vis, men i den lidt mere kreative forstand; en lille iværksætter har spiret i mig, og jeg har længe haft lyst til at åbne min egen webshop. Og nu er det endelig blevet en realitet: min smukke "datter" er kommet til verden! Hun hedder Frøken Egebjerg, er utrolig skøn, hvis jeg skal sige det selv, og rummer udmøntningen af de mange kreative tanker, jeg har leget med igennem længere tid. Frugten af hårdt, men legende sjovt arbejde kan nu høstes. Min lille butik indeholder lidt af hvert: smukke håndlavede porcelænsøreringe, brocher og kæder, keramikskåle og små underfundige frembringelser i friendly plastic. Dertil kommmer planen om også snart at kunne præsentere produkter i filt og stof. Og også gerne grafiske tryk! Jeg bevæger mig rundt i en kreativ boble, som heldigvis brister en gang imellem med små stykker livsglæde til følge.


Kig med hos Frøken Egebjerg og bliv forundret, få et smil på læben og bliv måske fristet!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar