torsdag den 16. juni 2011

Genbrugsguld

Jeg har været på skattejagt i de mange dejlige genbrugsbutikker og gjort mig nogle kup


Stråhat til 25,- akkompagneret af skøn kernelæder-clutch fra Røde Kors til en slik samt friske nye sommershorts med blomster og vilde dyr fra H&M til 79.95. Så er jeg klar til sommeren i mit paradis i Pyrenæerne!


Jeg æææælsker at nørkle og gå i barndom igen med klippen og klistren efter gamle hobbybøger. Se, hvad jeg fandt til ingen penge: 4 små inspirationsbøger, som nok skal udforskes sammen med den lille niece samt en masse dejlige, lystige viser lige lukt fra barndommens land!



Jeg er vild med smukke, enkle grafiske kort, så jeg blev ekstra glad, da jeg spottede disse skønne sort-hvide af slagsen til en rund tier. De skal pryde mit galleri hjemme ved vandet...




Mit kreative værksted flankeres af de smukkeste gamle dåser, som jeg har hentet mange forskellige steder. Jeg kan simpelthen ikke stå for de glade retrofarver og gamle dåser med fugle og eventyrmotiver. Ira-dåserne fandt jeg til 25 kr. stykket, og de store firkantede dåser fik jeg foræret af min kære moders Røde Kors-butik, som ellers ville smide dem ud! Bargain! Skynder du dig, kan du stadig finde den lille blå dåse meget billigt hos Søstrene Grene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar