fredag den 13. januar 2012

Tulipaner og tralala...


















Sikken en smuk dag, det har været i dag. Med lav sol og forårsfornemmelser! Og så har man bare skullet sidde i sit lille bur på arbejdet uden mulighed for at nyde den smukke, blå himmel og den klare, friske vinterluft. 


Heldigvis stod de smukkeste tulipaner og ventede, da jeg kom træt hjem. En frisk start og lidt af en forårsbebuder! Trods rusk og kulde var der noget ganske særligt i luften i dag. Og fuglene sang så hjerteligt - som i det spæde forår. Mmmm, jeg glæder mig til klare forårsdage, hvor tyrkerduen synger, krokuserne pibler op af den endnu kolde jord, og alt det grønne myldrer frem, mens en kælen og, omend stadig kølig, vind kærtegner min kind... Det er godt at drømme! Indtil videre vil jeg nyde mine smukke tulipaner (tak, svigermor!), min nye og enormt fine kalender (tak for tippet, Michelle :-)), den nye smukke kunst af Sarah Hvass, som var med nyeste udgivelse af mit yndlingsblad og de varme dyner, der venter efter endnu en lang dag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar