torsdag den 30. august 2012

Hey Hay





Filosofiske tanker, digte, rejsebeskrivelser, mode og kreative påfund. De, der er tættest på mig, ved, at jeg har en fetich for lækre noteshæfter i alle afskygninger. Jeg har alle dage noteret drømme, hemmeligheder og inspiration i alverdens notesbøger, kinabøger og kladdehæfter. Dette mintgrønne pragteksemplar fra Hay stod og kaldte på mig i Bahne i går, og jeg har allerede planer om, hvilke snørklede ord, det skal fyldes op med. Skal nok vende tilbage med min idé senere.... Nøgleringen er ligeledes fra Hay og er så fint med det lille hus. Farven er en skarp neongul, med billedet snyder lidt...Den lækre pinke sommersmoothie er fra Kong V og består af den lykkelige blanding af økologisk hyldeblomst, banan og jorbær. Ren lykke for en flad 20'er! Mums!

Ville også lige dele et par billeder af den danske sommer, som netop nu synes at være i kamp med efteråret. hvert fald stod himmel og hav i ét på terrassen, hvor den vildeste, tropiske sommerregn skyllede kaskader af dråber ind over mig. Dejligt forfriskende. Jeg ved godt, at jeg sikkert kommer til at tage min ord tilbage igen, når først vinteren tager fat i os, men jeg elsker altså efteråret med regn og rusk og varme striktrøjer og hygge indendøre med varm the og levende lys...

2 kommentarer:

  1. De første billeder er lidt mere hyggelige end de sidste ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja! Det kan der være noget om. Sikke da et uvejr, der heldigvis ganske hurtigt blev afløst af et lidt mere hyggeligt solskin :)

      Slet