tirsdag den 27. november 2012

Skunk Anansie





Weeeeeee, så er nedtællingen for alvor i gang. Jeg glæder mig helt vildt og tosset til at skråle om kap med Skin, når Skunk Anansie i morgen går på scenen i Falconer Salen i København. Jeg har drømt om at se dem live, siden jeg som teenager sprang rundt til bl.a. "Weak" og "All I want" i en voldsom brandert. Det var dengang i 90'erne, hvor de var virkeligt populære, og jeg var på nippet til at starte i gymnasiet. De har netop udgivet et nyt album med mere afdæmpede toner à la "Pickin' on me" - glæder mig vildt til at tjekke dem ud. Jeg husker dog med gru, hvordan min mor som straf for, at jeg lå og boblede med tømmermænd til langt ud på eftermiddagen, altid satte "She's my Heroine" på -  er du vimmer, den kan knock-out'e enhver med ondt i skallen. He he, er der noget bedre end minder fra en svunden, men god tid? Postkortet har jeg gemt helt tilbage fra dengang...

4 kommentarer:

  1. Haha hvor sjovt - da jeg så dit indlæg på bloglovin tænkte jeg fluks på VG. Jeg har nemlig en kasse med en stor stak kort og deriblandt et magen til dit, som stammer fra dengang. Det er jo ren nostalgi og kortet er jo langt over ti år :) Jeg husker at man altid stormede ned efter blade og kort når de var kommet og Skunk Anansies Weak bringer mig altid tilbage til 1.g

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg fik godt nok også lige et nostalgitrip. Kan sagtens huske gnuernes flugt ned efter Chili-blade og postkort. Fedt, at du også har gemt dem så længe. Jeg kan love dig for, at det var en fantastisk koncert - der er endnu mere gang i Skin end dengang. Der blev stage dived og crowd surfed til den store guldmedalje. SÅ enormt fedt! Og så var det bare fedt at hoppe rundt sammen med Signe og Vibeke en håndfuld gode timer.
      Kh. Katrine

      Slet
  2. HAr faktisk aldrig rigtig hørt sådan vildt meget med dem - for at sige dette er det første nummer jeg har hørt helt igennem - rigtig fedt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt gået! "Weak" er virkelig også et fedt nummer! Og efter en fantastisk koncert må jeg vist fluks ud at hente det nye album "Black Traffic" :-)

      Slet