onsdag den 2. januar 2013

A fresh start













Puuuha, så er vi allerede sprunget ind i et nyt år! Jeg smager lidt på det sprøde tal "2013" for at mærke, hvordan det ligger på tungen. Jeg har taget afsked med et 2012, der på mange måder har været fantastisk og med plads til at være til, nyde, rejse og tænke sig godt om. Jeg ser frem til et nyt og spændende år med nye udfordringer såvel professionelt som personligt. Min allerkæreste og jeg skabte sidste år en ny tradition, hvor vi på et stykke fint papir sirligt nedskrev vores fælles mål og ønsker for det kommende år. Næsten alle ønskerne blev indfriet i år, og det er meget motiverende at have en lille ønskeliste at forholde sig til. 

På den måde har vi i det forgangne år:
- Oplevet det både vanvittige og fantastiske Indien, som har budt på nogle af de smukkeste 
  byer og landskaber, jeg nogensinde har set
- Nydt de friske frugter og grøntsager fra haverne i vort paradis i Sydfrankrig
- Sagt farvel til en arbejdsplads, der på ingen måde var god for mig og sprunget ud i freelance-
  PR-kommunikation-retorik-og-formidlingsbranchen
- Været til det smukkeste fransk-jordanske bryllup i Amman med masser af smukke mennesker
- Oplevet at komme i god form mentalt som fysisk
- Været på mange gode ture i det blå og plukket bær i massevis
- Været på hemmelige kæresteudflugter og været nyforelskede (selv om vi har været sammen 
  lææænge)
- Fejret vores 10-års-dag på behørig vis i skønne Hamburg
- Gået lange ture i naturen og samlet dets forråd og skatte
- Genset Berlin sammen med dejlige venner fra hele verden og nydt byens råhed
- Besøgt familie og venner og haft mange hyggestunder
- I det hele taget bare hygget os og nydt at være til

Har I ramt nogle milepæle i 2012, og har I gode forsætter for det nye år? Jeg vender straks tilbage med nye mål og en opsamling på de skønneste tider i 2012.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar