fredag den 11. januar 2013

Cadeaux cadeaux

Cadeaux cadeaux


Hmmm, vi er godt nok allerede langt inde i et nyt år, men I skulle da ikke snydes for mine dejlige julegaver. Jeg blev begavet med lidt af hvert, men kodeordene må vist siges at være varme og hygge. Jeg fik hele to uimodståeligt bløde skind, som nu pynter og spreder hygge og varme i vores gamle Chesterfield-huler. Og den knaldrøde plaid er et pænt farveindslag i sofaen, hvor jeg også har varmet fusserne med den røde varmedunk. De altid fine Mumi-kopper, som efterhånden begynder at blive en koloni i køkkenskabet, fyldes for tiden med resterne af velduftende julekaffe samt beroligende myntete skænket fra en pæææn porcelænskaffekande i et fransk, blomstret mønster. Jeg har allerede danset rundt i stuen i en lignende stribet angorakjole fra H&M, som dog ikke lige kunne skimtes på Polyvore. I ørerne havde jeg skiftevis tonerne fra skønne Oh Land og fantastiske Skunk Anansie, som har fået en revival med albummet "Black Traffic". Og så fik jeg den pæneste og blødeste, hvide pasholder fra Ordning og Reda, som forhåbentlig skal slides tyndt på de spændende rejsemål, 2013 vil byde på. Som et kuriosum gav min dejlige mutti også både min søster og jeg en stak gode Anders And-blade fra vores fødeår. Supergod underholdning til kedelige grå januardage...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar