søndag den 10. juli 2011

Bagagerum i det blå

Den lille panda blev startet op og kørte med mig på bagagerumsmarked i det blå. Der blev snust rundt blandt mange boder - størstedelen af dem med en masse ubrugeligt bras. Men det er altid hyggeligt på markeder, specielt når vejret viser sig fra sin bedste side, og jeg endte da også med at få pruttet mig selv frem til et par gode ting...









En retrobøjle til samlingen, en skøn og hjemmestrikket halsedisse - købt hos en veninde og hendes mor. Den skal holde min hals varm en kølig vinterdag. Jeg elsker det enkle design og den tidløse grå kolorit.

Dernæst den dejligste fugl, som gerne må bygge rede i mit hår, fine emaljeøreringe i en dejlig orange pangfarve, et uglevedhæng til et kommende projekt, et stykke plastiklegetøj, som jeg også har sjove planer med. Jeg skal nok åbenbare min idé for jer senere :-).

Til sidst et par Lyngby-krus, som jeg ikke kunne stå for pga. det grafisk fine design.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar