onsdag den 3. august 2011

30 Day Photo Challenge - Day 2: What I wore

Ja, jeg beklager, at indslaget kommer for sent. Der var ikke meget krudt til overs efter arbejde og pendling i går, så her kommer to dage i rap...






Gårsdagens outfit bestod af min yndlingsvintagekjole i rød og hvid, som jeg fik gratis (yay!) i en Røde Kors-butik pga. en plet. Elsker bare de røde blade! Hertil gult bælte fra Vero Moda, mine nye yndlingsboots fra Shoebiz (hvem siger, at man ikke kan gå med støvler på en varm sommerdag?) samt min yndlingspung fra Pieces og mine egne porcelænsøreringe fra min lille biks Frøken Egebjerg på Amio.dk. Og så 'bar' jeg rent faktisk også den skønne gamle salatslynge som taske i forbindelse med indhentning af nye urter til terrassen. Enkelt og fint!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar