onsdag den 31. august 2011

Day 29: Purchased





Var tilfældigvis forbi Viborg og kunne ikke holde mig fra den farvestrålende modebutik, Garbo

Jeg tror ikke, det er lyv, når jeg siger, at jeg vitterligt havde lyst til at købe et eksemplar af hvert eneste stykke fantastisk lækkert tøj derinde. De sælger eksklusive mærker til rimelige priser. Tjek dem selv ud.

Jeg kunne ikke stå for det spanske mærke Compañía Fantástica, som skaber de mest fantastiske kjoler og tasker. Underligt - men nok også heldigt nok - at jeg ikke stødte på dem, da jeg boede et halvt år i Madrid for år tilbage.

Jeg er snotforelsket i min nye kjole (Ja! Endnu en kjole! Kan man få for mange??) med det enkle snit, den dejlige blå farve og de hvide blondedetaljer. Og så skal den flashes sammen med den nye taske i blokfarver, som med dens overdådige bling-bling-hank egentlig ikke lige er mig. Måske skal den i stedet bruges som clutch eller monteres på en lædersnøre. Nu må vi se :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar