onsdag den 3. august 2011

New (and old) in...

Jeg kunne ikke dy mig og har shoppet lidt nyt i sommerlandet... Både nyt og gammelt fra Henne Strand og de lokale 'gennere'. Så er efterårsgarderobens basics på plads...

Smuk tunika/kjole med grafisk print efter mit hjerte. Fundet i Coast Outlet, Henne Strand

Lun og lækker cardigan til efterårsrusk og -blæst. Oprindeligt fra Bonaparte, men hentet i den lokale 'genner' til 45 kr.

Smuk bolero/cardigan frisk fra genbrugsen til 30 kr. Jeg er vild med striberne, det enkle snit og de indbyggede effekter. En sikker favorit!

Dejlig enkel tunika fra Kaffe. Fundet til 30 kr. Den vil jeg tøffe rundt i på sommerens dovne søndage...

Enkel hvid skjorte med sjove detaljer. Oprindeligt fra Vero Moda, men fundet i genbrugsen til hele 15 kr. pga. en minimal plet.

Denne oversize t-shirt fra Vero Moda Jeans er uden tvivl min nye efterårsfavorit. Jeg elsker dens enkelthed, den støvede mørkegrønne farve og det rå udtryk. Læderblomsten er helt fantastisk. Skal bruges sammen med mine nye boots. 

Lækre læderdetaljer

Mine nye yndlingsboots i kernelæder fra Shoebiz. Fundet på udsalg i Coast, Henne Strand. Jeg vil bruge dem til leggins, kjoler og nederdele...


Den obligatoriske t-shirt med fristende, røde bolchestriber. Lige til at blive lækkersulten af :)

Jeg ved ikke, hvor meget jeg kommer til at bruge den, men jeg synes, denne hat er ganske fantastisk. Den lå og smilede til mig hos Røde Kors og måtte simpelthen bare med mig hjem. Den er lavet af 100 % papir og får mig til at føle mig som en del af Mumitroldenes univers...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar