lørdag den 10. december 2011

It's beginning to look a lot like Christmas...












4 kommentarer:

  1. dididii dididii dididi didi... Åh jeg nu kom jeg i julestemning. (mere end jeg var i forvejen) :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre, Michelle :-) Jeg er først lige kommet i gang med at pynte. Stresser rundt til hverdag, men har endelig haft en weekend, der stod i julens tegn. Den store kagebagemaskine blewv sat i gang, og der er spyttet julelækkerier ud i massevis! Mmm, jeg elsker december!

    SvarSlet
  3. Ja, wow kan se du virkelig har fået bagt nogle småkager!
    Jeg er også vild med december, og så er det dejligt med en legitim undskyldning for at spise kage hver dag ;)

    SvarSlet
  4. Åååh, ja. Kager er guld! Men havregrynskuglerne er nu bestemt heller ikke at kimse ad! Nu er der ikke længe til jul, og stemningen begynder at indhente mig :-)

    SvarSlet