tirsdag den 5. juni 2012

Back in Blog Business









Hold da op, hvor tiden flyver. Så gik der lige over en uge siden mit sidste indlæg, og i mellemtiden er der sket en helt masse; jeg tog hjem til barndomshjemmet og så pinsesolen danse langs vestkysten, før den gemte sig væk bag blæst og regntunge skyer. Jeg gik tur i haven og nød blomstereksplosionen og vildnisset i fuld flor. Jeg spiste grillede lækkerier og jordbærgrød med mine kære, osede rundt i strandens hyggelige butikker, nød en god omgang haveterapi, tog på venne-gensyn og mødte et lille nyt liv, tog 'hjem' til Aarhus og spiste det ultimative tapasforkælelsesbord med vine ad libitum, besøgte spillestedet Radar og hørte funky garage-rock sammen med dejlig veninde, havde fortrolige samtaler, drak øl og spiste gode biffer og majskolber. I det hele taget har jeg nydt livet... 

Og er forresten lige faldet pladask for Photoscape, som nogle af jer måske har bemærket  :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar