lørdag den 29. september 2012

Jeg samler på #1



Jeg har lavet en lille ny kategori her på bloggen, som kommer til at fortælle lidt mere om mig som person. Her kommer nemlig mine laster! Smukke notesbøger er én af dem. Og det i alle former og farver, men gerne både i pop art- og vintagegenren. Søstrene Grene har en masse fine af slagsen for tiden til en slik, så jeg kunne ikke lade være med at forsyne mig med blanke sider til nye tanker og finurlige påfund. Jeg er storforbruger af disse små skatkamre, som indeholder alt fra opskrifter, over yndlingsmusik og hjemmekomponerede digte til kreative keramikforberedelser, dagbogsnotater, rejsetips og notitser om spændende markeder. Jeg har også hefter til små anekdoter, minder og resuméer af ture ud i det blå. Jeg har alle dage været vild med at dokumentere. Fra jeg var helt lille skrev jeg alt ned i små notesbøger, som jeg prydede med små tegninger og krummelurer, og den last har hængt ved lige siden. Har I nogle 'laster'?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar