torsdag den 27. september 2012

What to choose?


Pyyyha, jeg skal da godt nok lige love for, at der var kamp på tasterne, da marchémarche i går lancerede sit populære tilbud på smykker fra be-fashionable.com. Jeg var én af dem, der følte mig rigtig heldig, da jeg nåede gennem nåleøjet til de 200 gavekort, som var udsolgt på 0,5. Heldigvis for de, der ikke nåede det, smed marchémarché i dag lige 200 ekstra i puljen, så endnu flere kan få gavn af det lækre tilbud. Gavekortet har en værdi af 400,- og kan omsættes i smukke kreationer fra bl.a. Stine A., Line&Jo samt Jane Kønig. Jeg er allerede i tvivl om, hvad jeg skal vælge... Eller måske er jeg alligevel ikke helt. Jeg er jo ret vild med smukke og tidløse ringe i et enkelt design - og gerne med et strejf af rutanium. Oven for er nogle af mine favoritter. Hvilken synes I bedst om?

4 kommentarer:

  1. Jeg var så heldig at nå at benytte mig af tilbudet i dag, men er også lige som dig i tvivl om hvad jeg skal vælge:o) Men er ret vild med den første ring du har vist fra Jane Kønig, måske i en lille str. så den kan sidde på det yderste led:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, man skulle næsten tro, at du kendte mig. Jeg overvejer også kraftigt den første ring, selv om alle har den efterhånden. Jeg er vild med det skæve design :-)

      Slet
  2. Jeg nåede også lige at købe tilbuddet i dag. Nu skal jeg bare beslutte mig for, hvad jeg skal have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yay! Glæder mig helt vildt til at se, hvad du falder for :-)

      Slet