torsdag den 18. oktober 2012

Mádara







Jeg er beriget - eller nogle vil måske nærmere kalde det forbandet - med en meget tør og sart hud. Derfor har jeg indtil videre været ret kræsen, når det kommer til hudpleje. Mit ansigt kan ikke klare alkohol og tilsætningsstoffer, der får huden til at slå ud i rødlige plamager og irriterende urenheder. Jeg har sværget til Anne Marie Børlinds fantastiske produkter, som er 100 % naturlige og samtidig fugter min hud til perfektion. Men ak, jeg er løbet tør for de gyldne dråber, så indtil jeg kommer et smut til Berlin i november (wiiiiieeeeeee!), har jeg været på jagt efter et godt alternativ. Jeg har længe haft lyst til at prøve Mádaras økologiske linje, som lokker med sin fine, lyse emballage, sine nærende ingredienser og sit Ecocert-stempel som lovning på effektiv cellepleje. Da deres produkter for nyligt var på tilbud i Salling til en slik, tænkte jeg, at jeg ville give det en chance. Jeg købte en startpakke til tør og meget tør hud.

Pakken indeholder
- Deep Purifying Foam
- Deep Comfort Toner 
- Deep Moisture Cream

Produkterne indeholder økologisk certificerede ekstrakter fra planter, der vokser i de nordiske regioner, og er fyldt med nærende egenskaber. De er desuden uden syntetiske parfume-, farve- og konserveringsmidler (parabener) og mineralsk olie, der kan være skadelige for os og naturen.

Jeg glæder mig til at tage produkterne i brug og påtænker at lave en anmeldelse, når huden har vænnet sig til dem. Er der nogen af jer, der kender eller har haft gavn af Mádaras økologiske hudpleje?

8 kommentarer:

  1. tack :)
    wow för ecocosmetic!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Du gør det rigtig godt, og jeg er vild med dit retrounivers og dine røde lokker :-)

      Slet
  2. Jeg har også super tør hud, så det lyder virkelig lækkert. Samtidig så pynter de godt nok også på badeværelseshylden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er de ikke fine? Eneste 'hage' ved dem er den umiskendelige duft af græs og andre skrappe urter, men det skulle jo være så sundt, så sundt :-)

      Slet
  3. deres produkter er SÅ lækre! så held og lykke med det! super fin blog forresten

    simple vanilla

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er dejligt at høre. Glæder mig også til at se et, forhåbentligt, godt resultat! :-)
      Og tak skal du have. Jeg susede også lige forbi dit æstetiske univers. Der er rart at være :-)

      Slet
  4. Uhh jeg er også stor fan af deres renseskum :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også vildt lækker, så jeg forventer mig meget af den :-)

      Slet