torsdag den 24. januar 2013

En bette Bulldog




Af og til er jeg simpelthen bare den heldigste blogkartoffel.
Omkring juletid deltog jeg i den fineste konkurrence hos Marina på Casalicious. Man kunne vælge mellem de fineste grafiske tryk af Kristine Mandsberg. Det var virkelig et svært valg, og jeg er normalt ikke et hundemenneske, men der var noget ved den fine bulldog, der syntes at drage mig. Tror, det var de fine fugle, der gjorde udfaldet - samt det kuriosum, at billedet ligner noget Inka-inspireret, hvis man vender det på hovedet. Se, dét er funktionel kunst. Mon kunstneren selv har haft det for øje? Hmmm, nu mangler jeg bare at finde et mere permanent sted til det fine lille værk. Hvad synes I?

4 kommentarer:

  1. Ååårh den er fiiiiiiiin! Me like A LOT! Hvor er du bare heldig!

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Signe. Jeg føler mig også bare helt vildt heldig - det er skønt med kunst, hvor man kan blive ved med at finde fine detaljer :-)

      Slet
  2. hehe, hvor er det bare fint :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Synes, den har så underfundigt et udtryk, og så er jeg vild med de rå fugle ;-)

      Slet