lørdag den 26. januar 2013

Lately...

På det sidste har jeg...



Kastet drømmende blikke på pæææne udsigter over fjorden, som er dækket af hvidt og blåt. Jeg har cyklet lange og iskolde ture med ham den søde...



 Jeg har skrået ind over en smuk kirkegård op til Udsigtstårnet og Kunsten, som bød på en fin Robert Jacobsen-udstilling. Vi har...

 ..spist lækre, hjemmebagte fondants au chocolat sammen med kopi-Vienetta-is og Muscat

Jeg har gået tur ved Aalborg Akvavit og fået kolde hænder ved synet af isen ved den lille bro...


...Men heldigvis blev jeg tøet op igen af de mange liter ingefær-citron-te, som jeg skyller ned for tiden... Hvordan kommer I igennem kolde januar?

2 kommentarer:

  1. Hvor har du været ude og se noget pænt landskab i noget utrolig smukt januar vejr :)
    Jeg kommer gennem januar, med the og hygge under tæpper - og så arbejde selfølgelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er altså bare noget fantastisk smukt over klare vinterdage.
      Når vejret er godt, er det skønt at mærke kulden bide i kinderne, men når sneen pjasker,
      hygger jeg også helst under tæppet ;-)

      God søndag, søde Didda :-)

      Slet