onsdag den 2. januar 2013

Sales sales

Sales sales


Sales sales by keas featuring a wool cardigan

Nu er jeg ikke typen, der slavisk bekender mig til nytårsforsætter. Måske fordi de netop er til for at blive brudt. Men en ting, jeg har lovet mig selv i dette spritnye år, er, at jeg vil skabe mig en fin basisgarderobe, så jeg aldrig "mangler" noget at tage på. Og det må meget gerne være lækre items i god kvalitet og lækre strukturer, som nemt kan kombineres med de mere vintage-prægede farveindslag, jeg allerede har på lager. Derfor vil jeg her under udsalget lede efter smukke basisting i afdæmpede faver; sort, hvid, grå, marine og mørkegrønne farver. Jeg savner navnlig en lækker, blød quilted sweater i grå, en afslappet skater skirt samt et par fine ruskinds-boots, som kan gå til det meste. Den pæææne læderjakke med de fine draperinger er nok et drømmekøb, som vå vente lidt endnu. Drømmer I også om en lækker basisgarderobe, og har I fundet gode ting på udsalg?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, ikke? Der er simpelthen så mange lækre basisvarer i den enkelte, afdæmpede stil i år.
      Har heldigvis styret mig og er kun kommet hjem med to ting ;-)

      Slet
  2. Super fine ting du har fundet på collagen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde :-) Der er bare så mange lækre ting at vælge imellem for tiden. Det er farligt ;-)

      Slet