lørdag den 8. oktober 2011

Hurraaaa, jeg har vundet på Blog-land!!!



Sikken en fantastisk nyhed, der netop er tikket ind i min indbakke. Jeg deltog i Blog-lands konkurrence om lækre Rudolph Care-produkter, og jeg vinder ellers aldrig noget, men søreme, om ikke jeg er udtrukket til en af de smukke præmier! Jeg glæder mig SÅ meget til at modtage præmien og forkæle min hud med Andrea Rudolphs fantastiske produkter! Så gør det ikke så meget, at efteråret har bragt snue med sig til den lille næse. Denne nyhed skal nok få mig ovenpå - om ikke andet hjælper træning og en kop skoldhed varm the nok også.... Rigtig god weekend til jer alle! :-) Og husk forresten, at netop oktober er officiel 'Støt Brysterne'-måned, og i forbindelse med et køb af Rudolph Care-produkterne, går 25 % ubeskåret til kampen mod brystkræft. Det er da værd at notere sig!

2 kommentarer:

  1. Ej var det dig der vandt - dit heldige asen! Jeg krydsede ellers alt hvad jeg kunne krydse for at vinde... Men tillykke med de lækre sager :)

    Lou

    SvarSlet
  2. Jaaaa, og jeg kan slet ikke få armene ned! Jeg vinder ellers aldrig noget, så er ovenud lykkelig. Det er jo nogle pænt lækre sager - ren snolder til huden! :-)

    SvarSlet