lørdag den 21. juli 2012

Home Sweet Home








Så er jeg hjemme i reden igen efter lange ture på farten. Jeg har fyldt den grå danske sommer med lyse minder, eksotiske rejser til fjerne destinationer, farverige knipserier, gyldne kaffedråber, road trips til de danske slotte, slentren i Staden og dyrebare samtaler med kære mennesker. Jeg har været helt væk fra bloggen og bare taget mig tid til at være til uden for den virtuelle verden. Det har været et kærkomment og nødvendigt pust for mit sind, der pt. fyldes af behagelige tanker om fremtiden. Jeg leder med lys og lygte efter et nyt job, der kan udfordre mig både personligt og professionelt, og snart skal drømmen om en ny bolig måske realiseres, da vores dejlige lejlighed ved vandet er sat til salg. Der er med andre ord mange nye indtryk, der skal deles, oplevelser, der skal tegnes i ord og billeder, og jeg glæder mig til at vise jer det alt sammen. 


Lige nu er det nat - vinden har lagt sig, himmelen har klædt sig i mørkeblå nuancer her på sensommeren, hvor lyset endnu aldrig helt forsvinder. Natdyrene pusler i krattet, stjernerne tindrer, og mit sind beroliges af stilheden, som kærligt omfavner mig. M er hjemme fra sin forretningsrejse, så jeg næres af smagen af belgisk chokolade og duften af friske blomster. Dynernes kærlige omfavnelse kalder. Go' nu nat....

5 kommentarer:

  1. skidegode billeder, og hvor skriver du på en fin næsten poetisk måde :-) det giver stemning

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiih, tak skal du have, Christina. Er glad for, at du kunne hente lidt stemning i ord og billeder fra en dejlig dag :-)

      Slet
  2. Velkommen hjem :) Du har da virkelig også været på farten.
    Det lyder spændende med nyt job og ny lejlighed - jeg håber det hele flasker sig for dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, søde. Ja, jeg er helt rundt på gulvet af alle de oplevelser og ved slet ikke, hvordan jeg skal få taget hul på alle de kommende indlæg :-) Mon ikke det hele flasker sig - vi er jo mange i samme båd, men der kommer nok både ny rede og nye udfordringer min vej snart :-)

      Slet
  3. Rigtig gode billeder! Blomster billeder kan være så utrolig flotte, og disse er virkelig godt taget :)

    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet