torsdag den 16. juni 2011

Copenhagen Calling

Så har jeg igen været på smuttur til Hovedstaden, som igen tog sig ud fra sin bedste side i lav sol. Jeg havde lagt en meget stram retro- og designrute, så jeg kunne undgå diverse 'smuthuller'. Jeg blev alligevel lokket af følgende


Smuk keramik fra Ferm Living fundet hos Det Mondæne Skur. Jeg er helt forelsket i de naive dyremotiver, pastelfarverne og ikke mindst de retroinspirerede harlekintern. Mon ikke, der bliver drukket en masse te og snacket en portion dejlige sommerbær fra denne samling i en nær fremtid?



Porcelænskop fra Helbak og fiiiin lyserød Mummibakke, som skal servere aftenteen. Jeg elsker den måde Lille My sirligt drikker af det fine porcelæn på. Støbejernstekanden fandt jeg til 200 kr., da jeg boede i Bruxelles



Så skal der snart leges med tapet igen. Jeg blev lokket ind i Retro Villa, som er berømt for sine mange retrotapeter. Jeg kunne ikke stå for disse smukke eksemplarer med flotte mønstre og smukke farver og var nødt til at komme hurtigt derfra, da jeg ellers havde købt hele butikken. Og der skal jo også være til jer andre :-)


Knapperne fra Aspegren skal pryde min gamle kommode. Et projekt, jeg skal i gang med hen over sommeren. Der er dømt pastelfarver og pigehygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar