mandag den 20. juni 2011

Mit Bou(r)lesque paradis

Smukke, tænderløbende macarons i alle farver og smagsvarianter. Så er det sommer!
Den nye yndlingskjole med de smukke fuglemotiver, der nærmest flyver rundt i soveværelset, er klar til at blive luftet i bjergene og hos gode venner på Le Mas
Smukke blå facader i Prades for foden af le Canigou og de store Pyrenæer
Udsigten fra Casteil - udgangspunktet for en smuk vandretur i det grønne
Uden tvivl verdens bedste og mest læskende æblejuice fra sprøde, solmodne bjergæbler med oceaner af smag
Smukke villages omkranset af bjerge og grønne sletter

Udsigten over det smukke gamle kloster, Saint Martin du Canigou. Intet under, at forfatteren stiller op med et dejligt smil
Jeg er tilbage i mit paradis... Det er her, jeg lader op, her, jeg genfinder freden, her, jeg trækker vejret og her, jeg igen bliver kreativ. Jeg er i Boule, og jeg nyder sommeren...Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar