lørdag den 7. januar 2012

Black Bargains...











Jeg faldt over lidt nyt guf til skabet og reolen i 'genneren' forleden. Et par smukke sorte sager - en kjole med grafisk stramt snit søde detaljer til 45 kr. og en top med sølvnitter til 40 kr.

Med hjem ville også en god stak bøger til ingen penge, hvoraf jeg allerede er i fuld gang med Nordkraft af Ejersbo. Jeg har aldrig fået den læst, og det er jo egentlig ret pinligt, når man bor i Aalborg. jeg har allerede nydt de små beskrivelser af det gadebillede, jeg ofte bevæger mig rundt i. Hyggeligt! Og så skyller jeg en masse 'Kaktusfeige'-te ned imens. Mon ikke de sidste teblade fortjener at komme i den fine nye, brugte, kinesiske tedåse?

Politikens Slang Ordbog fra 1982 er et fantastisk kulturstudium i sig selv. hold da op, hvor har vi leet over skøre udtryk, og den skal bare frem, hvergang sortsindet tager over her midt i vinterperioden...

Miniatureuglen fløj også med i farten og står nu sammen med alle de andre fantastiske ugler på hylden over alle mine dejlige bøger... God weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar