lørdag den 7. januar 2012

A Photograpic Fairytale


Et nyt år - Nye perspektiver - Nye billeder

Det kalder altsammen på en ny start. Jeg har altid brændt meget for fotografi og legen med lyset og perspektiverne. Jeg har længe ønsket mig noget rigtig godt legetøj og fik den skønneste gave i december, så jeg kan knipse løs i det nye år og forhåbentlig høste en masse gode billeder.

Det er især natur- og landskabsmotiver, arkitektur og design, der har min fotografiske interesse. Men det allervigtigste er dog, at billedet formår at give udtryk for stemning.

Jeg vil glæde mig meget til at præsentere jer for skønne billeder.

Med billederne som omdrejningspunkt har bloggen derfor også skiftet navn. Da jeg er noget af en dagdrømmer, der både til hverdag og i fritiden forsøger at putte en vis grad af eventyr i mit liv, lå navnet ligefor.

Så derfor: Velkommen til en rejse i ord og billeder! Velkommen til A Photographic Fairytale...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar