torsdag den 2. august 2012

Camden buys






Blandt bunker af bras og andet krimskrams i Camden hittede jeg disse to sjove tees, som altså ville med mig hjem. Rocket-tee'en har I set allerede, og Beatles-tee'en kunne jeg ikke stå for, selv om den måske er lidt tosset med de gæve gutter, der krydser Abbey Road med lyssværd ved hånden. Men oh well, you better be prepared! Jeg tog den i brug under vores ferie på en vandretur i Pyrenæerne. Tror dog, jeg vil ændre den lidt, da jeg ikke er så vild med den høje hals. Hvad synes I?

5 kommentarer:

  1. Haha, gud hvor er den fed, den Beatles-tshirt! :D Jeg er kæmpe Beatlesfan, og når Beatles så bliver blandet sammen med Star Wars og humor, bliver det ikke bedre!
    Og den anden t-shirt er nu også ret fed :)

    tarafrasahara.blogspot.com

    SvarSlet
  2. He he, ja, det er en god kombi, ikk? Var lidt i tvivl om, hvorvidt den var for meget, men er sgu egentlig ret vild med den :-) Må vist igang med en masse af dine spændende DIYs snart :-)
    Hav en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ikke den er spor for meget :-) Hæhæ, det synes jeg er en god idé, jeg vil meget gerne se billeder af det! :-)
      I lige måde!

      Slet
  3. Nej, hvor er den tank cool, jeg er helt vild med printet. Den med høj hals er også rigtig fin og jeg ville nok style den med en feminin halskæde uden på for at skabe lidt kontrast :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også helt pjaskforelsket i begge tees. Tror, jeg må forsøge mig med dit tip - har en fin chunky halskæde, der lige ville passe til formålet .)

      Slet