torsdag den 20. december 2012

And along came Santa / StyleGuide







Dette er et sponsoreret indlæg

I anledningen af at Bilkas nyeste nummer af skønheds- og trendmagasinet StyleGuide er på gaden kom posten med den skønneste pakke lækkerier til mig. 

StyleGuide holder dig opdateret på det nyeste inden for skønhed og modetrends. Denne udgave tager f.eks. fat på, hvordan TV-serier påvirker moden - eksemplificeret gennem bl.a. Downton Abbey og Mad Men. Ud over tips til den perfekte makeup til højtidens mange fester  lokker bladet med insidertips fra den røde løber samt en klumme, der også tør være kritisk.

Alt i alt et godt blad, som dog bærer noget præg af store annoncer, som efter min mening kunne integreres bedre. Desuden skulle Bilka turde satse mere på bæredygtighed og økologi for at kunne fange mig i fremtiden. Tag selv et kig i magasinet og få gode tips til nytårsmakeup'en samt råd til sund hud.

Pakken indeholder:
-       Elite – Professional powder brush
-       Derma ECO – 24H Ansigtscreme til normal/kombineret hud
-       Madison Avenue – Beautiful Legs by Caroline Fleming, Strømpebuks
-       MY LADY – Beautiful Legs by Caroline Fleming, Strømpebuks 70 DEN
-       Pantene Pro-V – Heat Defense Gloss Spray
-       Pantene Pro-V – Instant Nourishing spray
-       Garnier – Miracle Skin Protector
-       L´OREAL PARIS – Revitalift BB cream
-       L´OREAL PARIS – Diamantissime Black mascara
-       HOT makeup – Multi eyeliner mascara
-       Labello – Pearly Shine
-       GOSH – Natural Blush
-       Bilkas nye magasin StyleGuide


4 kommentarer:

  1. Nøj en stak lækre gaver! Jeg kunne godt bruge det hele :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg har også taget en del af dem i brug her i den søde juletid og glæder mig til at teste det hele... Hav en rigtig dejlig jul, søde Mette :-)

      Slet
  2. Jeg kunne godt nok også godt bruge sådan en ordentlig portion gaver! ;-)

    - Nanna
    www.nannafrederiksen.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var absolut heller ikke dårligt ;-)
      Rigtig god jul!

      Slet