lørdag den 9. februar 2013

Cafébiografen














Da min gamle, livlige farmor på 86, min faster på 50+ og jeg selv på tjaaa.., ahem, var stivfrosne efter en hyggelig travetur rundt i Odenses brostensgader, var hjælpen heldigvis nær; indenfor på den varme Cafébiograf var der skruet op for hyggesekvensen, og varm kaffe var inden for rækkevidde. Vi blev bænket om et lille bord, og straks gik snakken. Vi nød også et par gode stjerneskud og en herlig græsk bøf med tzatziki og råstegte kartofler. Mums! Det var vildt hyggeligt, at stedet i tide og utide blev fyldt op med forventningsfulde biografgængere, der glædede sig til et par timers filmnydelse i mørket. Caféen er også et yndet brunchsted, og menukortet lokker desuden med sine lækre salater og gode kaffer. Man kan også få sjælevarmere fra Søbogaard. Mums!

2 kommentarer:

  1. Åååårh jeg får lidt "hjemve" :) Har boet 5 år i Odense - hvor er det bare dejligt at få lidt O'ense stemning! Eeeeeelsker Cafébiografen :)

    -Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, det var da godt, du ku' få tanket lidt O'ense-stemning op så. Det var første gang, jeg var på Cafébiografen, men jeg er bestemt vild med min fasters valg. Der var bare så hyggeligt! :-)

      Slet