onsdag den 19. september 2012

Stardust










Hjertevarme, vinylplader og ''damn good coffee''. En af Aarhus' hyggeligste pladebutikker og kaffebarer i ét er uden tvivl Stardust. Her kan du nyde en kop beroligende the, mens du tjekker de gamle vinyler ud. Der er en imponerende mængde af slagsen, og det går direkte ind i mit bankende retrohjerte. Min veninde og jeg trak de sidste stråler ud af solen under festugen og kværnede en dejlig kop kaffe i broget pocelæn til tonerne af et live-jazzband, der spillede indendøre. Jeg forelskede mig også i den skønne kollektion af Mumi-bøger samt den utraditionelle opbevaring af tomme øl- og sodavandsflasker - på toilettet, naturligvis! :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt, og dejlige billeder ;)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/09/giveaway-orgreen-kobenhavn.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er superhyggeligt! Kan helt klart anbefalse. Deres kaffe er virkelig god, og der er tit spændende musik på programmet :-)

      Slet