tirsdag den 18. september 2012

Stof til eftertanke








Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker pakker. Og især de bløde af slagsen. Og hold nu fast, en lækker portion guf for øjnene, der dumpede ind hjemme hos mig forleden. Søde Jette fra Lebahn Unika havde trukket mig som vinder af denne lækre pakke designerstoffer, og jeg er overvældet over de mange fine strukturer, mønstre og farvekombinationer, som man jo kun kan blive glad af at kigge på. Jeg har allerede et par kreative sysler i tankerne, men nu må vi se, om jeg kan nænne at klippe i stofferne, der er så lækre og bløde i sig selv. Er du til kreative projekter og DIYs, så tag endelig et kig forbi Jettes fine blog, som er spækket til randen med hendes kreative iver og kærlighed til stofarbejdet. Her er masser af inspiration til stofprojekter og andre kreative gøglerier fra en alsidig og kreativ stofarbejder, som er vild med FreeStyle-quilting og lækkert stof. Tusind tak, søde Jette :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar